Vuokraus

Tilojen vuokrauksesta vastaa puheenjohtaja Juhani Kemi, puh. 0400-588262 tai sähköposti juhani.kemi@dnainternet.net.

Ovien avaamisesta huolehtii talonmies Kirsti Tyvelä, joka asuu nuorisoseuran talolla, puh. 040-8649861.

Vuokraaja vastaa siitä, että talo jää vuokraajalta samaan kuntoon kuin se oli ennen tilaisuutta. Jos talo jää poikkeuksellisen likaiseksi tai esimerkiksi keittiössä on astioita tiskaamatta, nuorisoseuralla on oikeus laskuttaa ylimääräisestä siivouksesta. Tilaisuuden aikana mahdollisesti rikkoontuneet/kadonneet astiat tai muuten turmeltu irtain tai kiinteä omaisuus tulee vuokralaisen korvata todellisten kulujen mukaan. Esimerkiksi sisätiloihin EI SAA laittaa koristeita naulaamalla tai nitomalla. Jos vuokraaja haluaa jotain erityistä kiinnitystä koristeille, on siitä sovittava talonmiehen kanssa.

Maksaessaan varausmaksun vuokraaja hyväksyy nämä vuokrausehdot.

Tiloihin tutustumista tai muuta kysymistä varten voi ottaa yhteyttä myöskin nuorisoseuran puheenjohtaja Juhani Kemiin, puh. 0400-588 262.

Ps. Nämä kirjalliset ohjeet nuorisoseura on joutunut tekemään muutamien sattuneiden ikävien kokemusten takia. Tarkoituksemme on, että kaikki seuraavatkin vuokralaiset saisivat viettää tilaisuutensa yhtä viihtyisissä tiloissa kuin ne nyt ovat.